تامین تجهیزات تشخیصی پزشکی در سلسله و دلفان اقدامی مهم در ارتقای خدمات درمانی به مردم است

خرم‌آباد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین تجهیزات تشخیصی پزشکی ام ار ای و سی تی اسکن در این شهرستان ها اقدامی مهم در ارتقاء خدمات درمانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا یحیی ابراهیم روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دلفان اظهارکرد: تحولات چشم گیر و خوبی در حوزه سلامت مردم در شهرستان دلفان صورت گرفته که این تحولات حاصل تلاش رییس دانشگاه، استاندار، مسوولان شهرستان و نماینده مردم است که جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: همواره مظلوم ترین و فعال ترین کارکنان دستگاه ها اجرایی، کارکنان بهداشت و درمان هستند که این موضوع در جدیت کارکنان بهداشت و درمان در زمان کرونا و تامین سلامت مردم مشهود بود.

نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین تجهیزات تشخیصی پزشکی از جمله ام ار ای و سی تی اسکن در ۲ شهرستان سلسله و دلفان کاری مهم در ارتقاء خدمات درمانی به مردم این دو شهرستان است.

وی ادامه داد: پیگیر مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری دانشگاه خواهیم بود همچنین نیاز شهرستان اورژانس هوایی، ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای گاوکش و ساخت بخش nicu بیمارستان ابن سینا است که در دستورکار دانشگاه قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha