بخشی از کمبود آب شهر صحنه تامین شد

۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85166159
بخشی از کمبود آب شهر صحنه تامین شد

کرمانشاه - ایرنا - با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی یک حلقه چاه آب شرب برای گذر از تنش آبی شهر صحنه در کمتر از ۴۸ ساعت در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، در پی نشست اضطراری رفع تنش آبی شهرستان صحنه که با حضور مدیرعامل آبفا و معاون و مدیران حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب آبفای استان و سرپرست فرمانداری صحنه در محل فرمانداری برگزار شد تصمیماتی اتخاذ گردید که از مهمترین آنها تجهیز و بهره برداری از آب چاه شماره چهار واقع در ضلع جنوبی شهر صحنه بود.

بر اساس این گزارش، با تلاش بی‌وقفه و پیگیری‌های سرپرست و پرسنل زحمتکش آبفای صحنه نهایتاً چاه شماره چهار این شهر در مدار بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست آبفای شهرستان صحنه در این خصوص گفت: چاه مورد اشاره مقدار قابل توجهی از کمبود آب شرب شهر صحنه را تامین نموده و میزان ذخیره سازی آن به نحوه مصرف مشترکین ساکن در شهر صحنه ارتباط مستقیم دارد.

وی ضمن تشکر از حضور ثمربخش دکتر داودی مدیرعامل آبفای استان و هیات همراه و همچنین تقدیر از زحمات و پیگیریهای فرماندار صحنه و خسته نباشید به همکاران از مردم شهرستان صحنه خواست تا با رعایت مدیریت مصرف آب شرکت آب و فاضلاب استان را در ارائه خدمات بهتر در امر توزیع عادلانه آب یاری نمایند.

صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قراردارد که از جمعیتی بالغ ۷۵ هزار نفر تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha