سرپرست فرمانداری: تنش آبی شهر صحنه تا ۴۸ ساعت آینده برطرف می‌شود
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه در نشستی اضطراری که باحضور مدیرعامل آبفای استان و به منظور رفع تنش آبی شهر صحنه تشکیل شد از رفع تنش آبی این شهر تا ۴۸ ساعت آینده، خبر داد.

به گزارش ایرنا، «غلامرضا شهبازی» شنبه شب در نشست اضطراری با مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با اشاره به مشکل تنش آبی صحنه به دنبال افزایش بی سابقه دمای هوا و افزایش مصرف آب در روزهای اخیر، گفت: با توجه به مطالبه مردم شهر صحنه در خصوص مشکلات قطعی آب شرب و به منظور رفع این مشکل، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و همکاران مربوطه ایشان دعوت کردیم که به شهرستان آمدند و جلسه اضطراری به همین منظور ساعت ۲۱شنبه شب تشکیل شد.

سرپرست فرمانداری: تنش آبی شهر صحنه تا ۴۸ ساعت آینده برطرف می‌شود

وی با اشاره به لزوم تسریع در اجرای طرح‌های بلند مدت در حوزه آب، ضرورت توجه به اقدامات کوتاه مدت برای کاهش اثرات تنش آبی در سال جاری را دوچندان دانست.

شهبازی با اشاره به همکاری و مساعدت خوب مدیر عامل آبفا استان، خاطر نشان کرد: با قول های مساعدی که مدیرعامل آبفای استان، دادند مشکل تنش آبی شهرستان صحنه تا ۴۸ساعت آینده مرتفع خواهد شد.

فرماندار صحنه حفر و تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه تا ۲۴ ساعت آینده، در مدار قرار دادن خط جدید ذخیره آب شهر و افزایش طرفیت ورودی آب به مخازن، حضور و استقرار تیم نشت یابی آبفای استان در شهر صحنه جهت بررسی وضعیت خطوط انتقال آب از همین امشب و حضور و استقرار تیم تعادل بخشی هیدرولیکی شرکت آبفای استان جهت تنطیم ورودی و خروجی آب در مخازن را از تصمیمات این جلسه برشمرد.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قراردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha