بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برای جمع آوری آثار فرهنگی هنری و ادبی فراخوان داد

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: این اداره کل برای جمع آوری و بهره برداری از آثار فرهنگی هنری و ادبی با موضوع ایثار و شهادت فراخوان داد.

«سلیمان رستمیان» روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری این فراخوان بزرگ فرهنگی و هنری با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، افزود: این فراخوان به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دو بخش هنری و ادبی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این فراخوان را بهره‌برداری از تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی از ذوق‌ها و سلیقه‌های آحاد جامعه باهدف هم‌افزایی در خلاقیت و تاثیرگذاری در نسل نو در حوزه ایثار و شهادت برشمرد و اظهار کرد: این فراخوان حوزه وسیعی از تولیدات با مضمون ایثار و شهادت را در برمی‌گیرد و علاقه‌مندان از طیف‌های گوناگون هنری و ادبی می‌توانند عقیده و خلاقیت خود را در قالب‌های مختلف ابراز کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: این فراخوان در ۲ بخش ادبی با موضوعات داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، زندگی‌نامه نویسی و یادداشت‌ها، مصاحبه و فیلم‌نامه‌نویسی و هنری با موضوعات آثار دیداری و شنیداری در چهار بخش موسیقی در قالب پاپ، سرود و آواز جمعه با موضوعات شهدای گمنام، دفاع مقدس و سلامت، آواز جمعی با موضوعات شهدای گمنام، دفاع مقدس، سلامت، مدافع حرم و ایثار اجتماعی، طرح فیلم مستند، کلیپ و موشن گرافی و تئاتر خیابانی و صحنه‌ای برگزار خواهد شد.

رستمیان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به سایت نوید شاهد به آدرس https://alborz.navideshahed.com محتوای تولیدی خود را در هرکدام از بخش‌ها برای بنیاد از طریق درگاه‌های معرفی و تعریف‌شده ارسال کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پس از بررسی هریک از آثار در کمیسیون مربوطه، به محتوای تأیید شده اجازه اجرا با هزینه بنیاد داده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha