۲۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی در قبوض مشترکان برق خانگی استان مرکزی لحاظ شد

اراک - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی و همکاری به مشترکان برق این استان در خردادماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، «کورش طالبی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: از مجموع ۳۵۰ هزار صورت حساب برق صادر شده استان در خردادماه سال جاری، یک سوم مشترک مشمول پرداخت پاداش بر روی قبوض برق شدند.

وی بیان کرد: بر این اساس در صورتحساب‌های برق صادره شده در ماه خرداد، قبوض رایگان و حتی بستانکاری نیر برای برخی مشترکان صادر شد که این مهم نشان دهنده همکاری ارزنده شهروندان در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه به وضعیت مصرف برق ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق استان را به خود اختصاص می‌دهند و به همین دلیل همراهی آنان می‌تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار موثری داشته باشد.

طالبی خاطرنشان کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه ابلاغی هیات دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل، برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

بیش از ۷۷۰ هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف در استان مرکزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha