راهکارهای جدید توسعه‌ای برای پیشرفت کردستان دنبال می‌شود

سنندج- ایرنا- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: راهکاری های جدید توسعه‌ای با همکاری نهادهای نظارتی به منظور پیشرفت استان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی روز سه شنبه در نشستی با مدیران دیوان محاسبات استان کردستان در سنندج از ارائه و اجرای راهکارهای جدید توسعه ای استان خبر داد و اظهار کرد: اجرای کامل قوانین و مقررات و انجام نقش نظارتی سازمان با همکاری دیوان محاسبات و شورای دستگاه‌های نظارتی انجام می شود.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات و شورای دستگاه‌های نظارتی در رفع مسائل و مشکلات دستگاه‌ها و فرآیندهای اجرایی و پیگیری موضوعات مهم استان همچون انتقال حساب بانکی بنگاه‌های اقتصادی فعال به داخل استان و برگشت حقوقات دولتی معادن نقش موثری دارند.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: اجرای قوانین و مقررات ضامن سلامت سیستم اجرایی خواهد بود لذا ضروری است اقدامات اساسی بر رفع مشکلات و مسائل گریبان گیر دستگاه‌های اجرایی، با همکاری همه دستگاه های اجرایی ذیربط صورت پذیرد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان هم در این نشست آمادگی این اداره کل برای همکاری و تعامل همه جانبه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پیشبرد اهداف عالیه این سازمان و نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات را در هزینه کرد صحیح اعتبارات استان توسط دستگاه های اجرایی ذیربط اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha