شهرداری تهران و فدراسیون وزنه‌برداری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تهران- ایرنا تفاهمنامه همکاری بین شهرداری تهران و فدراسیون وزنه‌برداری با حضور علیرضا زاکانی و سجاد انوشیروانی به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و فدراسیون وزنه‌برداری با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری، محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، حسین اجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین رضازاده و بهداد سلیمی مدال‌آوران وزنه برداری ایران در بازیهای المپیک، عصر روز دوشنبه ۱۹ تیرماه در ساختمان شهرداری تهران امضا شد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه اقدامات و برنامه های‌ترویج و توسعه وزنه برداری این تفاهمنامه را با شهرداری تهران به امضا رساند.

تفاهم نامه با شهرداری تهران حول چند محور کلیدی انجام شد که یکی از آنها کمک شهرداری برای ادامه روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی است. به همین منظور علیرضا زاکانی، شهردار تهران دستور ویژه ای صادر کرد تا معاونت فنی شهرداری تهران از مجموعه کمپ تیم‌های ملی بازدید کند و اقدامات لازم برای بازسازی و اتمام پروژه صورت بگیرد.

مورد دیگر بحث کمک مالی شهرداری تهران به فدراسیون وزنه‌برداری در بحث توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات بود. 

در این بین فدراسیون وزنه‌برداری نیز متعهد است طی این قرارداد ۵ ساله نسبت به بحث استعدادیابی در سطح استان اهتمام ویژه داشته باشد و با برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی مختلف در مسیر رشد و بالندگی ورزش در پایتخت گام بردارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha