۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85166435
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجمع بازرگانان و سرمایه گذاران سوریه وعمان در مسقط آغاز شد

دمشق - ایرنا - مجمع بازرگانان و سرمایه گذاران سوریه و عمان با شعار توسعه همکاری اقتصادی در مسقط پایتخت عمان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری دولتی سوریه ، فعالیت مجمع بازرگانان سوری و عمانی از صبح امروز سه شنبه در مسقط پایتخت عمان با همت شورای مشترک تجاری با شعار توسعه همکاری های اقتصادی سوریه و عمان به مدت سه روز آغاز و تا چهاردهم ماه جاری میلادی ادامه دارد.

مجمع بازرگانان و سرمایه گذاران سوریه وعمان در مسقط آغاز شد

فعالیت های این مجمع با حضور وزرای اقتصاد دو کشور و با حضور بیش از ۶۰ تاجر از سوریه و بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار عمانی به منظور بررسی فرصت ها و چشم اندازهای موجود برای همکاری های اقتصادی بین دو کشور برگزار می شود.

سعید بن محمد الساقری وزیر اقتصاد عمان در سخنرانی افتتاحیه خود ضمن خوش آمدگویی به هیئت سوری ابراز امیدواری کرد که این مجمع به پیشرفت روابط اقتصادی بین دو کشور کمک کند.

محمد سامر الخلیل وزیر اقتصاد سوریه که ریاست هیئت سوری را در این مجمع بر عهده دارد در این مجمع گفت : امیدوارم مجمع بازرگانان سوریه و عمان مرحله جدیدی را در راه اندازی روابط تجاری و سرمایه گذاری تشکیل دهند که فرصت ها و قابلیت های امیدوارکننده و فراوانی را برای دو کشور فراهم کند.

الخلیل افزود: سوریه شاهد کار جدی در عرصه اقتصاد بوده و هست که هدف آن فراهم کردن زمینه لازم برای سرمایه گذاری است.

وزیر اقتصاد سوریه تاکید کرد که یکی از مهمترین اولویت های ملی ما پس از جنگ دستیابی به یک اقتصاد توسعه یافته است که از توسعه همه جانبه و پایدار حمایت می کند.

ادریس میا سفیر سوریه در مسقط نیز تأیید کرد که سوریه سخت تلاش می کند تا روابط اقتصادی خود را با سلطان نشین عمان به سطح مناسبات سیاسی برجسته ارتقا بخشد.

هدف از برگزاری این مجمع بحث در مورد راه کارهای توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین دمشق و مسقط است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha