حمایت کمیته امداد ایلام از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجو

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به حمایت این نهاد از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجو گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات متنوع فرهنگی و آموزشی به نیازمندان تلاش می کند زمینه توانمندسازی در ابعاد گوناگون را فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهری روز سه شنبه در مراسم جشن تکلیف دختران نوجوان مورد حمایت این نهاد که با حضور تعدادی از مسئولان و خانواده های آنها که با مشارکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و موسسه خیریه حضرت رقیه برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجو در این استان مورد حمایت امداد استان بوده که در طول سال خدمات متنوعی در زمینه های تحصیلی و آموزشی دریافت می کنند.

وی با اشاره به مشارکت پتروشیمی ایلام در جشن تکلیف یکصد دانش آموز مددجو، بیان کرد: این اقدام نشان از احساس مسئولیت پتروشیمی و عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی این پروژه صنعتی است.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام نیز در این آیین گفت: کمک به مقوله فرهنگ و آموزش و توسعه آن در استان خصوصاً قشر نیازمند استان و مشارکت در توانمندسازی آنان در راستای عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی یکی از سیاست های پتروشیمی ایلام است.

معراجی یادآور شد: پتروشیمی ایلام در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود همکاری بسیار نزدیکی با کمیته امداد دارد که یکی از نمونه های آن راه اندازی یک مرکز نیکوکاری در پتروشیمی ایلام است.

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی شامل اجرای سرود، شعرخوانی،خوانش سوگندنامه و دکلمه گویی اجراء و در پایان نیز بسته ی فرهنگی به شرکت کنندگان اهداء شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha