۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85166558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات ۹۳ وزنه‌بردار جوان کشور در اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با شرکت ۹۳ وزنه‌بردار از ۲۴ استان کشور در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در بخش مردان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان که از روز دوشنبه ۱۹ تیرماه در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل در حال برگزاری است با پایان یافتن مسابقه رده سنی نوجوانان، امروز در رده سنی جوانان آغاز شد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با شرکت ۹۳ وزنه‌بردار به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

مسابقات ۹۳ وزنه‌بردار جوان کشور در اردبیل آغاز شد

شب گذشته و در پایان ۲ روز رقابت وزنه‌برداران نوجوان در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل، تیم وزنه‌برداری استان فارس با کسب ۶ مدال طلا عنوان قهرمانی تیمی را به دست آورد.

در رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها نیز استان زنجان با کسب پنج مدال طلا و چهار مدال برنز نایب قهرمان و تیم تهران با کسب سه مدال طلا و ۲ مدال نقره و یک برنز سوم شدند.

استان‌های کردستان با کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز، گیلان با سه طلا و یک برنز، لرستان با سه طلا و یک برنز، گلستان با سه طلا، خوزستان با ۲ طلا و چهار نقره، اردبیل با یک طلا، هشت نقره و چهار برنز و خراسان رضوی با کسب یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به ترتیب در رتبه چهارم تا دهم قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۸۵۳ شهید مبارزه با مواد مخدر مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در بخش مردان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه تا روز جمعه ۲۳ تیرماه به مدت ۶ روز در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل در حال برگزاری است.

با پایان یافتن مسابقات وزنه‌برداری در رده سنی جوانان، از روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد یافت.

رقابت‌های وزنه‌برداری در بخش بانوان هم از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

با نظر کادر فنی نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها ، اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشور را تشکیل خواهند داد.

در این دوره از رقابت‌ها در مجموع ۴۵۰ وزنه بردار از ۳۰ استان کشور شرکت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha