اکران فیلم‌های جشنواره «حوا» در سینما فرهنگ کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- ایرنا- مسوول انجمن سینمای جوان کرمانشاه، از اکران فیلم‌های اولین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در سینما فرهنگ کرمانشاه در ۲ سالن خبر داد و گفت: حضور عموم مردم برای دیدن فیلم‌های این جشنواره رایگان است.

«کامران رضایی» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: این جشنواره در ۲ بخش ملی و بین المللی با فراخوانی که چندی پیش منتشر شد، از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در کشور در حال برگزاری است و فیلم‌های مربوط به خانواده و زنان به دبیرخانه آن ارسال و تعدادی از آنها برای نمایش انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: آثار این جشنواره در قالب فیلم سینمایی، فیلم کوتاه و مستند است و به موضوعاتی همچون خانواده و زن در خانواده می پردازد.

مسوول انجمن سینمای جوان کرمانشاه گفت: اختتامیه جشنواره روز ۲۳ تیر ماه همزمان با روز خانواده با تقدیر از جمعی از فعالان و فیلمسازان زن کرمانشاه در سینما فرهنگ کرمانشاه برگزار و از طرف انجمن سینمای جوان در پایان اکران‌ها نشست‌های نقد و بررسی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: بررسی وضعیت سینمای ایران قبل و بعد از انقلاب، بررسی نقش زن در سینمای دفاع مقدس نقش و جایگاه خانواده در سینمای ایران از موضوعات این جشنواره و راهکارهای تحکیم خانواده ایرانی اسلامی، ترسیم الگوهای اجتماعی زن مسلمان، جایگاه زن از دیدگاه امام خمینی و خامنه‌ای، آسیب‌شناسی خانواده‌های تک فرزند، جایگاه زن در جامعه، بررسی تاثیر سبک زندگی بر پایداری و بنیان ارزش‌های خانواده ایرانی، تبیین نقش ارزشمند زن به عنوان همسر و مادر و شاخصه‌های سبک اسلامی ایرانی از اهداف این جشنواره است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ «حوا» به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور تا ۲۳ تیر ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به درگاه www.Havvafilmfestival.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha