۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85167328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در شهرستان بیجار

۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۸
کد خبر: 85167328
کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب در شهرستان بیجار

سنندج- ایرنا- فرمانده یگان‌ حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: ۲ دستگاه فلزیاب از یک خودروی شخصی در محدوده شهرستان بیجار کشف و ضبط و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا زارعی روز چهارشنبه در چمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: برابر گزارش واصله از سوی پاسگاه انتظامی نجف‌آباد به اداره میراث‌ فرهنگی بیجار مبنی بر کشف‌ و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی، تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پرسنل این یگان با هماهنگی قضایی و همکاری نیروهای انتظامی در محل وقوع جرم حضور یافته و در این ارتباط ۲ متهم با هویت معلوم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان به صورت شبانه‌روزی از اماکن تاریخی و محوطه‌های باستانی استان حفاظت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن‌ را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه صیانت از میراث‌فرهنگی استان به مشارکت همه جانبه مردم نیاز دارد، افزود: دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری به دفتر یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کردستان با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha