۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85031367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در سقز/ چهار متهم دستگیر شدند

سنندج- ایرنا- فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: یک دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی در مسیر شهرستان‌های سقز و بانه کشف و ضبط شد و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا زارعی روز چهارشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: برابر گزارش پاسگاه انتظامی بخش "میره‌ده" به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سقز مبنی بر کشف‌وضبط یک دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه چهار متهم با هویت معلوم دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان به صورت شبانه‌روزی از اماکن تاریخی و محوطه‌های باستانی استان حفاظت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن‌ را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه صیانت از میراث‌فرهنگی استان به مشارکت همه جانبه هموطنان نیاز دارد، افزود: دوست‌داران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری به دفتر یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کردستان با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha