۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85167346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات تیراندازی گرامیداشت روز قلم در سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- به مناسبت روز قلم و پاسداشت تلاش اصحاب رسانه، یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به همت سازمان بسیج رسانه کردستان و با همکاری هیات تیراندازی استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس بسیج رسانه کردستان در این مسابقه با اشاره به اهمیت، جایگاه و منزلت قلم اظهار کرد: این دوره از مسابقات به خاطر پاسداشت روز قلم با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و بنا داریم که در رشته های ورزشی دیگر نیز برای خبرنگاران به مناسبت های مختلف در سال جاری مسابقه برگزار کنیم.

"حجت رشیدی" با اعلام اینکه حرمت و جایگاه قلم خبرنگاران استان کردستان هرگز با برگزاری چنین مسابقاتی جبران نمی شود، افزود: خبرنگاری مطابق قانون جزو شغل های سخت و زیان آور است و تجلیل از حرمت قلم رسالت تکلیفی ماست.

مسابقات تیراندازی گرامیداشت روز قلم در سنندج برگزار شد

وی با اشاره به شرکت پر رنگ خبرنگاران رسانه های کردستان در این مسابقه، اضافه کرد: جایگاه رسانه مداری و رسانه نگاری از منظر کمی و کیفی در مقایسه با استان های دیگر کشور مطلوب و ارزنده است.

در پایان این مسابقه "رامیار غفاری" از خبرگزاری تسنیم مقام اول، "توفیق مفاخری" از خبرگزاری فارس مقام دوم و "فیروز رضایی" از صدا و سیما مقام سوم را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha