۱۴۰۰جلد کتاب به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) اهدا شد

شهرری - ایرنا - بیش از یکهزار و ۴۰۰ جلد کتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اهدا شد.

به گزارش ایرنا از خبر روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) با پیگیری های صورت گرفته در اداره کل هماهنگی مراکز علمی و فرهنگی آستان مقدس، در فاز نخست یکهزار و ۴۰۰ جلد کتاب به ارزش ۷۰ میلیون تومان به این آستان مقدس اهدا شد و در فاز بعدی و به زودی یکهزار و ۴۰۰ جلد دیگر به مجموعه کتابخانه این بارگاه اعطا می شود.

این کتابها در موضوعات مختلفی اعم از مذهبی، تاریخی، روانشناسی، ادیان و مشاوره است.

کتابخانه آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در صحن امام صادق این حرم واقع شده است که مدیریت و پرسنل آن فتخار دارند به میزبانی فرهیختگان و دوستداران فرهنگ و هنر بنشینند یا در برابر نیازها و پرسش‌های مراجعه کنندگان خدمت‌رسان و پاسخگو باشند.

زائران و مردم می‌توانند با پیشنهادها، نظرها و انتقادهای خود به پیشرفت این کتابخانه کمک کنند.

 ۱۴۰۰جلد کتاب به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) اهدا شد

در این گزارش آمده است: راه‌های مشارکت و ارایه نظر به دو شکل حضوری و غیرحضوری از طریق صندوق «پیشنهادها و انتقادات» و «ارتباط مستقیم با مدیرکتابخانه » در بخش ورودی کتابخانه وجود دارد که می‌توانید با حضور در کتابخانه ، نظرهای خود را به شیوه نوشتاری ارائه و یا با نشانی‌ پست الکترونیک که در زیر آمده است به شیوه مجازی با بخش‌های گوناگون موسسه ارتباط بگیرید و موضوعات مورد نظر خود را مطرح کنید.

libazim۱۹۴۵@gmail.com

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha