مدیر تیم فوتبال شهرراز:‌  فارس باید بهتر روی پایه های فوتبال کار کند

  شیراز- ایرنا- مدیرفنی تیم  فوتبال تازه تاسیس شده شهراز شیراز که در دسته یک حضور دارد با اظهار اینکه استعدادها و نیروهای مستعد فوتبال در فارس باید شناسایی شوند و فارس باید بهتر روی پایه های فوتبال کار کند اعلام کرد:‌ باشگاه شهر راز شیراز نگاه خوبی برای شناسایی استعداد های استان دارد.  

مهرداد شکاری روز چهارشنبه درمصاحبه با خبرنگارایرنا افزود: ‌پس از انتقال امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان که در لیگ فصل گذشته در رده سیزدهم قرار داشت، با توجه به سیاست باشگاه ابتدا از بازیکنان فارس طی چندین مرحله تست گرفتیم و در نهایت هم ۱۰ بازیکن انتخاب تا بهمراه ۱۰ بازیکن دیگر که از قبل شناسایی شده بودند با ۲۰ بازیکن از شنبه هفته آینده تمرینات رسمی خود آغاز می کنیم.

دربی دوباره

وی اضافه کرد:‌ یک عده علاقمند جمع شده اند و با سرمایه ای زمینه حضور یک تیم در شیراز فراهم کردند تا دوباره شاهد ۲ تیم از شیراز در لیگ دسته یک باشیم که این امر بر جذابیت بازی های خانگی ( دربی )‌ خواهد افزود.

شکاری ادامه داد: در کادر فنی هم ستار زارع بازیکن اسبق تیم های ملی و برق و فجر شیراز به عنوان سرمربی مشغول به کار شده است و محمد مطوری بازیکن اسبق برق شیراز به همراه ٰ‌اسماعیل زارع و حسین غلامی دیگر اعضای کادر فنی را تشکیل می دهند و امیر حسین جوانی هم سر پرست تیم است.

کارسختی پیش رو داریم

مدرس بین المللی فوتبال آسیا در پاسخ به پرسش دیگرخبرنگار ایرنا در مورد اینکه چند در صد از شالکه تیم گذشته آرمان گهر حفظ شده است ٰ‌تصریح کرد: چالش پیش روی ما همین بود چرا که هیچ کدام از بازیکنان فصل گذشته به تیم شهرراز اضافه نشدند.

وی اضافه کرد :‌برای همین هم ناگزیر شدیم تیم کاملا دگرگون شده ای روانه مسابقات فصل جدید لیگ آزداگان کنیم، کار سخت است اما می کوشیم تیم خوبی داشته باشیم.

انتظار از مردم و مسئولان

شکاری گفت: اینکه قرار است در پایان لیگ پیش رو در کجای جدول باشیم هنوز استراتژی مشخصی از سوی باشگاه تعیین نشده است اما انتظار داریم هم مردم و هم مسئولان پشت این تیم را خالی نکنند تا سرمایه گذار در ادامه کارش دلسرد نشود.

مدیر تیم فوتبال شهرراز:‌  فارس باید بهتر روی پایه های فوتبال کار کند
ستار زارع و مدیر فنی تیم

دربی شیراز از لیگ برتر تا دسته یک ، برق و فجر ؟

به گزارش ایرنا ،‌ دیدار ۲همشهری که دربی گفته می شود در تاریخ فوتبال دنیا سالهاست وجو دارد و برای همین این گونه بازی ها هم برای تماشاگران و هم بازیکنان از یک هفته قبل تا مدت ها بعد بحث دربی در شهر داغ است که مهمترین و قدیمی ترین دربی آسیا تیم های استقلال پرسپولیس با ۱۰۱ بازی دارند.

سال های نه چندان دور

در آن سال های نه چندان دور که فوتبال فارس با ۲ تیم در لیگ برتر حال روز خوبی داشت شهرآورد برق و فجر هم دوبار در لیگ برتر رقم می خورد اما دربی شیرازی ها چند سالی است که در دسته یک برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان در فصل جدید قراراست با شرکت ۱۸ تیم ازاوایل شهریورماه سال جاری آغاز شود.

نمایندگان فارس

تیم های فجرشهید سپاسی و شهر راز شیراز نمایند گان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان هستند.

تیم های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست چهارم صعود خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha