۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85167765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز دوم جشنواره فیلم حوا در اصفهان با اکران فیلمهای مستند، کوتاه و بلند

اصفهان - ایرنا - دومین روز برگزاری جشنواره ملی فیلم حوا با اکران هفت فیلم داستانی کوتاه و بلند و سه اثر سینمایی مستند در پردیس سینمایی ساحل زاینده رود اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، نخستین دوره جشنواره ملی فیلم حوا از روز گذشته (سه شنبه) در تهران و ۱۳ استان کشور آغاز به کار کرد و تا ۲۳ تیر جاری ادامه دارد.

امروز در نوبت اول از ساعت ۱۳ تا ۱۵، فیلم مستند "بانو" به کارگردانی محمد حبیبی منصور در حال نمایش است.

همچنین فیلمهای کوتاه داستانی شامل "اتاق عقد" به کارگردانی حسن حبیب‌زاده، "باشه برای فردا" به کارگردانی علی رحیمی، "وضعیت اورژانسی" به کارگردانی مریم اسمی خانی ، "یک به توان بی نهایت" به کارگردانی علیرضا صادقی ، و "نشنیدن" به کارگردانی احمد صمیمی در نوبت ساعت ۱۵ تا ۱۷ اکران می شود.

در نوبت ساعت ۱۷ تا ۱۹ نیز فیلم بلند داستانی "شهربانو" به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه‌کنندگی پگاه احمدی و در ساعت ۱۹ تا ۲۱ نیز اثر سینمایی بلند "اخت الرضا" به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی و تهیه‌کنندگی سیدمجتبی طباطبایی و جعفر ادیب نمایش داده می شود.

نوبت پایانی امروز نیز با اکران فیلم مستند "چشم ها و دست ها" به کارگردانی پناه برخدا رضایی و " گالین" به کارگردانی عزت‌الله پروازه از ۲۱ تا ۲۳ برگزار می شود.

جشنواره ملی فیلم "حوا" به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و با همکاری مراکز و سازمان های فرهنگی مختلف و با محوریت فیلم‌های زنانه، میزبان مهمانان و آثاری از سینمای ایران و چند کشور دیگر است.

روز دوم جشنواره فیلم حوا در اصفهان با اکران فیلمهای مستند، کوتاه و بلند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha