۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 5342
کد خبر: 85167980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخصیص ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خدمات رسانی در اربعین

تهران- ایرنا- رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با تخصیص ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری، زیرساخت‌های پایانه های مرزی کشور که مرتبط با اربعین حسینی هستند، آماده شده و محورهای منتهی به مرزها قبل از برگزاری مراسم، برای تسهیل تردد زایران ایمن سازی و آماده می شوند.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به شهرستان چابهار و در جلسه ستاد اربعین اظهار کرد: در سال گذشته، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان برای بازسازی پایانه های مرزی، ایمن‌سازی محورهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی و آماده‌سازی زیرساخت‌های آنها اختصاص داده شد که در سال جاری این اعتبار به ۲۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش یافت.

وی افزود: ضرورت دارد همه طرح‌ها و برنامه‌های دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین در سال جاری همچون سال‌های گذشته به تسهیل رفت و آمد زایران از طریق مبادی مرزی و افزایش هر چه بیشتر امنیت آنان منجر شود.

امانی خاطرنشان کرد: تا حدود ۱۰ سال آینده، در ایام اربعین حسینی با گرمای شدید هوا مواجه هستیم، از این رو اتخاذ تمهیدات لازم برای نصب سایبان ها، وسایل خنک کننده و خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار باید در اولویت قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های انجام شده برای ارایه خدمات بهتر، امسال مراسم اربعین حسینی متفاوتی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha