سه میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه ورزشی تختی‌ تربت‌حیدریه هزینه شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: برای احیای مجدد زمین چمن ورزشگاه تختی این شهرستان ۲ و برای ساخت پیست تارتان و ۲ زمین ورزشی جانبی (والیبال ساحلی و تنیس خاکی) یک میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش ایرنا، مجیدرضایی چهارشنبه در آیین افتتاح خانه ووشو تربت حیدریه با بیان اینکه افتتاح رسمی این پروژه در هفته دولت انجام خواهد شد، افزود: هزینه زمین چمن از محل اعتبارت وزارت نفت و ساخت پیست تارتان از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تامین اعتبار شده‌ است.
وی ضمن انتقاد از کمبود اعتبارات اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه تصریح کرد: در بین وزارتخانه‌های کشور ۲ وزرات‌خانه ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی از کمترین میزان اعتبارات برخوردار هستند.

سه میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه ورزشی تختی‌ تربت‌حیدریه هزینه شد

رضایی اظهار کرد: اگر لطف بخش خصوصی و همکاری نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس نباشد، بسیاری از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان به سرانجام نخواهد رسید.
رییس هیات ووشوی تربت‌حیدریه نیز گفت: زمین خانه ووشو در مالکیت اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه و هزینه ساخت آن به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط مربی و قهرمان ووشوی شهرستان استاد "احمد نیکخواه" تامین شده‌است.
علیرضا عباسی افزود: البته وی قول داده‌است فاز دوم (طبقه دوم این ساختمان) را نیز بزودی برای بانوان ووشوکار بنا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha