استاندار کرمانشاه: راه و شهرسازی فرصتی برای خدمت خوب به مردم است

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه اداره راه و شهرسازی را جایی برای خدمت خوب به مردم دانست و گفت: به سرپناه، راه و استخوان‌بندی زندگی مردم در اینجا باید توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدطیب صحرایی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان داشت: مومن باید زرنگ باشد و با خدا معامله کند لذا در تلاش برای رزق حلال باید کارش را برای رضای خدا و گره گشایی از مشکلات مردم انجام دهد.

وی با اشاره به طرح های در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان ابراز امیدواری کرد که حرکتی که شروع شده شتابش بیشتر شود تا به کاهش دغدغه های مردم کمک کند.

صحرایی با تاکید بر اهمیت حرکت جمعی و منسجم مسوولان گفت: مردم استان کرمانشاه شایسته خدمت و همراهی بیشتر از آنچه که الان وجود دارد، هستند.

استاندار کرمانشاه مهرداد آهکی مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان را فردی دغدغه مند معرفی کرد و خطاب به رامین الماسی مدیرکل جدید بیان داشت: با توجه به کارهای بزرگ پیش رو امیدوارم همین اول کار از ظرفیت ها و فرصت ها نهایت استفاده و بهره را ببرید.

صحرایی تاکید کرد: مسوولان باید خود را مدیون هزاران صالح و مصلح و صدا هزار شهید گرانقدر بدانند و خدا نکند که بی توجه بر روی صندلی مسوولیت بنشینیم ضمن اینکه هرکسی که بر روی صندلی مدیریت نشست باید در زمان کوتاهی جایش را به کس دیگری بدهد.

وی افزود: در فضای کرمانشاه در عین مشکلات، فرصت ها و ظرفیت های خوبی برای کار داریم که باید از تمام توانمان برای خدمت استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز مباهله تصریح کرد: اگر می خواهیم زندگی سعادتمندی داشته باشیم باید الگوهای خوبی مانند پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) داشته باشیم.

صحرایی در عین حال تاکید کرد: این زیبایی ها ما را در جامعه باید به وحدت و برادری نزدیک کند ضمن اینکه وقتی ما به اهل بیت ابراز محبت می کنیم در حقیقت خودمان رشد می کنیم چرا که آنها حکم خورشید را دارند و از ما بی نیازند.

در پایان این مراسم از زحمات «مهرداد آهکی» قدردانی شد و «رامین الماسی» به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه معرفی گردید.

الماسی از نیروهای بومی استان کرمانشاه دارای مدرک فوق لیسانس زلزله و لیسانس مهندسی عمران و ۲۲ سال سابقه کار در اداره کل راه و شهرسازی استان دارد و پیش از این نیز معاون مسکن و ساختمان اداره کل استان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha