ثبت نام کارگران در المپیاد ورزشی استان یزد تا ۱۰ مرداد ادامه دارد

یزد- ایرنا- رییس مجموعه ورزشی کارگران استان یزد گفت: ثبت نام در دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آنها از ۲۰ تیرماه آغاز و تا ۱۰ مردادماه امسال ادامه دارد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این مجموعه، محمد هادی آقایی افزود: دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان در هفت گروه از جامعه هدف مردادماه آغاز می‌شود و نقش مهمی در گسترش ورزش در بین کارگران یزد دارد.

وی ادامه داد: این دوره از المپیاد ویژه آقایان و بانوان شامل کارگران شاغل، خانواده کارگران، فرزندان کارگر، بازنشستگان، کارگران کم بینا و روشندل، همسران کارگر و کارگران معلول در رشته‌های مختلف برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

این مسئول در خصوص نحوه اجرای المپیاد گفت: مسابقات ویژه کارگران شاغل در محیط کار آنها برگزار می‌شود و گروه‌های دیگر پس از ثبت نام و جمع بندی در زمان و مکان مشخص به مرحله اجرا می‌رسد.

برگزاری مسابقات مرحله اول المپیاد ویژه کارگران شاغل در محل شرکت و مرحله نهایی در مجموعه ورزشی کارگران غدیر انجام می‌شود.

آقایی با قدردانی از همراهی کارفرمایان استان در زمینه اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارگران اظهار کرد: کارفرمایان یزدی در برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی ویژه کارگران همکاری خوبی را در طول سالیان گذشته با متولیان ورزش کارگری داشته و امسال نیز امیدواریم با همراهی آنها المپیاد خوبی را برگزار کنیم.

ثبت نام کارگران در المپیاد ورزشی استان یزد تا ۱۰ مرداد ادامه دارد

وی در خصوص نحوه ثبت نام در این المپیاد بیان کرد: علاقمندان واجد شرایط برای حضور در این المپیاد به سایت مجموعه ورزشی کارگران به آدرس mvkyazd.ir مراجعه و ضمن مشاهده دستورالعمل مسابقات، عملیات ثبت نام خود را انجام دهند، دستورالعمل این مسابقات نیز از طریق لینک http://yun.ir/ze۱۵۶f قابل دریافت می‌باشد.

رییس مجموعه ورزشی کارگران یزد با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره این المپیاد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ اولین دوره المپیاد با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه هدف همراه بود که قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر به مدت ۴ ماه با یکدیگر رقابت کردند، مرحله پایانی اولین دوره المپیاد در اسفندماه همان سال برگزار و پس از آن در مراسمی در خور شان کارگران، از مقام آوران تجلیل شد.

آقایی گفت: در این المپیاد رشته‌هایی از جمله دو سرعت، پرتاب توپ، طناب زنی، طناب کشی،قوی ترین مرد کارگر، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، اسکیت، هدف زنی با توپ و دارت برنامه ریزی شده که ویژه گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

استان یزد بیش از ۲۰۰ هزار کارگر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha