۱۵ بهمن ۱۳۹۰، ۹:۲۰
کد خبر: 30796860
T T
۰ نفر

بندرعباس-دبير ستاد برگزاري دومين دوره المپياد ورزشي منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي گفت: براي نخستين بار المپياد ورزشي ويژه بزرگداشت شهداي هرمزگان در اين منطقه در تاريخ 29 بهمن ماه امسال برگزار مي شود.

'محمود نظری' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دومین دوره المپیاد ورزشی منطقه ویژه اقتصادی بندرشهید رجایی به مدت 10 روز ویژه آقایان و خانم ها در 15 رشته در بندرشهید رجایی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی پرسنل، بالابردن سطح مودت و دوستی بین شركت های فعال در بندر در عین رقابت های اقتصادی و معرفی بیش از پیش منطقه ویژه عنوان كرد.

نظری اظهار داشت: مدیر كل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و رئیس كمیته ورزش تاكید ویژه ای بر هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات دارد.

وی با تاكید بر این كه جذب حداكثری كاركنان منطقه از اهداف مهم این المپیاد است، گفت: به منظور برگزاری هر چه گسترده تر این مسابقات این امكان فراهم شده تا شركت ها حتی در یك رشته ورزشی حضور یافته و پتانسیل های ورزشی خود را بروز دهند.

به گفته نظری مردان شركت كننده در این دوره از مسابقات در رشته های فوتبال چمنی هشت نفره، والیبال سالنی، قایقرانی، شطرنج ، طناب كشی ، آمادگی جسمانی ،دومیدانی ، شنا ، تنیس روی میز و سه گانه و بانوان نیز در رشته های شطرنج ، طناب كشی ، آمادگی جسمانی، شنا و دارت با یكدیگر به رقابت خواهند پرداخت .

دبیر ستاد برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خاطرنشان كرد: این دروه از مسابقات در سالهای گذشته بدون حضور بانوان انجام می شد اما در این دوره شاهد حضور بانوان ورزشكار نیز خواهیم بود.

نظری تصریح كرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس از مراكز مهم اقتصادی كشور است كه تعداد قابل توجهی از كارگران در این منطقه مشغول به كار هستند.

وی افزود:از همین رو با توجه به ویژگی های منحصر بفرد این منطقه، می توان از پتانسیل های موجود در صورت استمرار برگزاری چنین مسابقاتی برای ورزش استان و خصوصا ورزش كارگری استفاده كرد.ك/3

7198/668