۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85169493
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های دوچرخه سواری جوانان و نوجوانان البرز قهرمان کشور شد

بروجرد - ایرنا - تیم‌های دوچرخه سواری جوانان و نوجوانان استان البرز مقام نخست مسابقات تایم تریل و استقامت جاده را که در شهرستان بروجرد برگزار شد ، بدست آوردند.

رئیس هیات دوچرخه سواری لرستان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی کشور تایم تریل انفرادی جاده و استقامت جاده جوانان نوجوانان کشور با حضور ۵۰ ورزشکار از ۲۱ استان کشور پنجشنبه و جمعه در بروجرد برگزار شد.
بهروز فرزاد اظهار کرد: در رشته تایم تریل جوانان پوریا یعقوبی با زمان ۱۹ دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۹۸۲ هزارم ثانیه از البرز اول و معراج صالح پور با زمان ۲۰ دقیقه و ۱۶ ثانیه و ۶۷۹ هزارم ثانیه از اصفهان دوم و دانیال فرزانه با زمان ۲۰ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۷۲۱ هزارم ثانیه از لرستان سوم شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان لرستان گفت: در رده نوجوانان در رشته تایم تریل آرتین صدیقی با زمان ۱۹ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۴۵۲ هزارم ثانیه از مازندران اول، آرش میرباقری با زمان ۲۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۵۲۰ هزارم ثانیه از البرز دوم و امیر علی بحرامی با زمان ۲۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۶۸۱ هزارم ثانیه از خراسان جنوبی سوم شدند.

فرزاد افزود: در رشته استقامت جاده جوانان، امیر حسین وطن پرست از کرمان اول، پوریا یعقوبی از البرز دوم و دانیال فرزانه از لرستان سوم شد.

وی اظهار کرد: در رشته استقامت جاده نوجوانان، آرتین صدیقی از مازندران اول، آرش میرباقری از البرز دوم و پوریا پسندی از خراسان رضوی سوم شد.

وی بیان کرد: در رده بندی تیمی البرز اول، اصفهان دوم و لرستان سوم شد، منتخبان این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات دوچرخه سواری جوانان و نوجوانان کشور در رشته تایم تریل جاده به طول ۱۵ کیلومتر و استقامت جاده به طول ۷۰ کیلومتر پنجشنبه و جمعه در بروجرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha