۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85169630
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشاور فدراسیون هاکی: توجه جدی به توسعه حوزه بانوان داریم

همدان- ایرنا- مشاور فدراسیون هاکی کشور گفت: بهرام قدیمی رییس فدراسیون رویکرد حمایتی از هاکی بانوان دارد و در سال‌های اخیر توجه جدی به توسعه این بخش شده است.

به گزارش ایرنا زهرا مشهدی روز جمعه در حاشیه رقابت‌های هاکی چمنی بانوان کشور در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هاکی چمنی در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه بوده اما فدراسیون از سال قبل بسترهای لازم را برای رشد و توسعه این ورزش فراهم ساخته و حضور سلیم خالد مربی پاکستانی و آموزش دهنده هاکی چمنی، نشان از این رویکرد حمایتی است.

مشاور فدراسیون هاکی: توجه جدی به توسعه حوزه بانوان داریم

وی اضافه کرد: هاکی چمنی از استقبال خوبی برخوردار است و اکنون مشاهده می‌کنیم که ۱۸ تیم در دومین دوره مسابقات شرکت کردند و نشان می‌دهد که این رشته در حال پیشرفت است.

مشهدی خاطرنشان کرد: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مقدماتی جام جهانی بود و همین شرایط باعث شد تا هاکی بازان با انگیزه مضاعف حضور یابند.

وی جوانگرایی تیم‌ها در این دوره از مسابقات را قابل تحسین دانست و گفت: تمامی تیم‌ها به این ویژگی مثبت توجه داشتند و هدف همه آینده‌سازی است.

وی افزود: حضور جوان‌های مستعد باعث شد تا سطح کیفی مسابقات نیز ارتقا یابد و مورد رضایت سلیم خالد مربی پاکستانی تیم ملی هاکی بود.

مشاور فدراسیون هاکی کشور کمبود امکانات در این رشته ورزشی را دغدغه اصلی دانست و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها نیازمند توجه جدی مسوولان وزارت ورزش است چرا که هاکی به ویژه در بخش بانوان مسیر رشد و پیشرفت خوبی را طی می‌کند.

مشهدی خاطرنشان کرد: فدراسیون هاکی در حد توان حمایت همه جانبه از استان‌ها دارد و می‌طلبد در زیرساخت‌ها کمک لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارت ورزش و استانداری‌ها انجام شود.

دومین دوره مسابقات هاکی چمنی بانوان کشور به مدت سه روز به میزبانی چمن مصنوعی ورزشگاه بین المللی هاکی همدان برگزار شد و تیم میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد (گچساران) ، گیلان، فارس، قم، مرکزی، همدان، هرمزگان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان و تهران تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha