۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85167358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات هاکی چمنی قهرمانی بانوان کشور در همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- مسابقات هاکی چمنی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش بانوان از امروز /چهارشنبه/ به میزبانی مجموعه بین المللی هاکی شهید بهشتی همدان آغاز شد.

رییس هیات هاکی استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این پیکارها ۱۸ تیم از استان‌های مختلف کشور ثبت نام کردند که رقابت آن‌ها از امروز و در قالب چهار گروه آغاز شده است.

حسین ترابی بیان کرد: خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد (گچساران) ، گیلان، فارس، قم، مرکزی، همدان، هرمزگان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان و تهران تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: در نخستین دیدار این دوره از مسابقات که در چمن مصنوعی و استاندارد هاکی برگزار می‌شود، تیم البرز به مصاف همدان رفته است.

ترابی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی هاکی۵ چمنی بزرگسالان بانوان کشور از امروز تا ۲۳ تیرماه جاری به میزبانی آکادمی بین المللی همدان ادامه دارد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات انتخابی جام جهانی هاکی۵ کشور عمان را دارد و برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

استان همدان به عنوان قطب‌های اصلی هاکی کشور، در سال‌های اخیر بارها عنوان قهرمانی را در رده‌های سنی مختلف کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha