۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۲:۰۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85169815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها زخمی شدند

۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۲:۰۷
کد خبر: 85169815
ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، ده‌ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات علیه شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در قلقیلیه، بیتا، برقه، قریوت، بیت دجن در شمال و مرکز کرانه باختری علیه شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی حمله کردند.

بر اساس این گزارش، در حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات منطقه کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه، ۶ فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و ده‌ها نفر بر اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

در تظاهرات علیه شهرک سازی‌ها در شهرک ام صفا، یک فلسطینی بر اثر اصابت مستقیم بمب صوتی مجروح و ده‌ها نفر بر اثر ضرب و شتم زخمی شدند.

شاهدان عینی به خبرگزاری آناتولی گفتند که نظامیان صهیونیست با استفاده از گاز اشک آور این تظاهرات را متفرق کردند و شرکت کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

درگیری‌های مشابهی نیز در شهرک‌های بیتا، بیت دجن، قریوت و برقه در استان نابلس رخ داد که طی آن ارتش (رژیم) اسرائیل از گلوله‌های فلزی و گاز اشک‌آور استفاده کرد.

نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه هم به شهرک عورتا واقع در جنوب نابلس حمله کردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha