۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۰۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85195961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ده‌ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات علیه شهرک‌سازی

تهران- ایرنا- منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، در پی حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات علیه شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان علیه شهرک سازی‌ها در منطقه «کفرقدوم» واقع در شمال کرانه باختری حمله کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله و پرتاب گاز اشک آور تلاش داشتند تا معترضان را پراکنده کنند که منجر به زخمی شدن چهار فلسطینی به ضرب گلوله و آسیب دیدن ده‌ها نفر دیگر شد.

در شهرک بیت دجن واقع در شرق نابلس نیز تظاهرات مشابهی در محکومیت شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی برگزار شد که نظامیان صهیونیست به معترضان حمله کردند و شماری در جریان این درگیری‌ها زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست طی ماه ژوئیه به جنایات و تجاوزگری روزانه خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری و بیت المقدس ادامه دادند؛ به طوری که تعداد این جنایت آفرینی‌ها و اقدامات تجاوزگرانه به ۳ هزار و ۹۹ مورد در این ماه رسید.

این درحالی است که عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به این جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha