محل استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان با ۷۰ درصد پیشرفت در انتظار تامین اعتبار

بندرعباس - ایرنا - رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: محل استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان این استان که در دانشگاه هرمزگان قرار گرفته با ۷۰ درصد پیشرفت در انتظار تامین اعتبار بوده و برای تکمیل آن ۱۲ میلیارد تومان نیاز است.

علیرضا نصیری‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با یادآوری اینکه از چند سال قبل عملیات احداث این مجموعه که برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان طراحی شده آغاز شده است، افزود: پیمانکار طرح تا کنون هشت میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه کرده که پارک علم و فناوری هرمزگان تا کنون ۶ میلیارد تومان از این مبلغ را به پیمانکار پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: این پرداخت از محل تخصیص ۶ میلیارد تومانی مصوبه سفر رئیس جمهور به هرمزگان در اواخر سال گذشته تأمین و پرداخت شد و ۲ میلیارد تومان دیگر هم بایستی تأمین اعتبار شده تا این بدهی تسویه شود.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان اضافه کرد: اکنون طرح متوقف بوده و با توجه به افزایش هزینه‌های ناشی از شرایط اقتصادی به ۱۲ میلیارد تومان دیگر نیاز است، اکنون قیمت مندرج در فهرست بهای کالا و خدمات مورد نیاز به شدت بالا رفته است که امید می‌رود بتوان با کمک مسوولان استان به‌خصوص استاندار و همچنین ظرفیت طرح مولدسازی دولت تأمین اعتبار لازم انجام شود.

وی ابراز کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان از محل بودجه‌های استانی در سال گذشته برای تأسیسات زیرساختی شامل برق مجموعه تأمین اعتبار شد که با استفاده از آن احداث شبکه برق و آب با کمک اداره‌های دولتی متولی درحال انجام است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: شبکه برق بایستی از محل شهرک گمبرون یعنی از فاصله چند کیلومتری تا زمین مجموعه این پارک در درون دانشگاه هرمزگان احداث شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha