۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85170125
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قم میزبان مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون پسران شد

قم- ایرنا- رئیس هیات بدمینتون قم از میزبانی این استان برای مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون پسران نونهال و نوجوان ایران خبر داد.

علی فرجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که مسابقات ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در تالار بدمینتون مرحوم فرهمند موحد قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: این سومین میزبانی هیات بدمینتون استان قم از مسابقات کشوری در امسال است.

وی افزود: در مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون پسران، ۱۷۰ شرکت کننده از سراسر کشور در رده های زیر ۱۳ و زیر ۱۵ حضور خواهند یافت.

وی عنوان کرد: تیم قم در این مسابقات در رده سنی زیر ۱۳ سال ۵ شرکت کننده شامل پرهام عبدالکریمی ، پویان بلوکی،‌امیر علی جعفری ،‌مهران زندی و آریا شایسته فر را دارد.

فرجی گفت: در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز پرهام فراهانی، مهدی کنعانی، محمد حسین رکاب ساز ، مهیار اصغری، شایان حسینی و علی زحمت کش در ترکیب تیم قم حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: مربی تیم زیر ۱۳ سال قم سید رسول موسوی و مربی تیم زیر ۱۵ سال قم نیز امیر حاج اسماعیلیان است.

وی انجام دو اعزام به لیگ دو کشوری، اعزام ورزشکاران به رنکینگ کشوری بدمینتون نونهالان و نوجوانان دختران، برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری را از جمله برنامه های سالجاری هیات بدمینتون قم عنوان کرد و گفت: سه کمپ تمرینی نیز با حضور یکی از مربیان مطرح کشور برگزار کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha