در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

تهران - ایرنا - در حالی کمتر از ۲۰ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده که هنوز برخی ستاره های حاضر در لیگ برتر بدون تیم هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در حالی کمتر از ۲۰ روز به آغاز رقابت‌های لیگ برتر مانده که فصل نقل و انتقالاتی تابستانی همچنان ادامه دارد و هنوز برخی از ستاره های فوتبال ایران تیم جدید خود را برای حضور در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را انتخاب نکرده‌اند.

از همین رو شرایط ۱۰ بازیکنی که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده‌اند، پرداخته‌ایم:

سعید عزت اللهی

عزت‌اللهی کار در اروپا را از سال ۱۳۹۳ با حضور در اتلتیکو مادرید آغاز کرد و بعد از آن به تیم‌های همچون رستوف، ردینگ، یوپن و وایله کلاب رفت. عزت اللهی درحالی بعد از نزدیک به ۱۰ سال در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد که هافبک تیم ملی ایران همچنان با وایله کلاب قرارداد دارد. هر چند گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس حاضر شده تا مبلغ رضایت نامه وی را به این باشگاه دانمارکی پرداخت کند. اما باید منتظر ماند و دید که آیا این هافبک ۲۶ ساله شاگرد یحیی گل‌محمدی خواهد شد یا نه؟

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

سیدحسین حسینی

کاپیتان استقلالی‌ها که یکی از عناصر مهم این تیم در مسیر قهرمانی در لیگ بیست و یکم بود بعد از پایان رقابت‌های فصل گذشته با انتشار پستی در صفحه‌ای رسمی خود در اینستاگرام بعد از ۱۲ سال حضور در این تیم از هواداران استقلال خداحافظی کرد. حسینی درحالی از جمع استقلالی‌ها جدا شد که این تیم تاکنون موفق به جذب دروازه‌بانی برای لیگ بیست و سوم نشده و همین موضوع احتمال بازگشت کاپیتان استقلال به این تیم را قوت بخشیده است.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

سامان فلاح

کاپیتان دهه هشتادی پیکان چشم بسیاری از تیم‌های لیگ برتری را به خود معطوف کرده است. فلاح در حالی دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد که گفته می‌شود تراکتوری‌ها مبلغ رضایت‌نامه کاپیتان پیکان را پرداخت کرده و این بازیکن به زودی به جمع شاگردان پاکو خمز خواهد پیوست. اگرچه گفته می‌شود که در این بین گل گهری‌ها به دنبال هایجک کردن این مدافع ۲۲ ساله هستند. حالا باید منتظر ماند و دید که کاپیتان پیکانی‌ها در فصل پیش رو به کدام تیم ملحق خواهد شد.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

یاسین سلمانی

در ابتدای نقل و انتقالات خبرهای مبنی بر حضور پدیده سپاهان در پرسپولیس به گوش می‌رسید هر چند که اولویت اول این بازیکن لژیونر شدن است. در ادامه بعد از جذب مسعود ریگی و تمدید قرارداد میلاد سرلک و حضور احتمالی سعید عزت‌اللهی، سرخ‌پوشان از جذب کاپیتان تیم ملی امید منصرف شدند تا این بازیکنان در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای در آستانه حضور در جمع شاگردان جواد نکونام در استقلال قرار گیرد. گفته می‌شود اگر سلمانی لژیونر نشود به احتمال فراوان در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

عارف غلامی

اگرچه پیش از این اعلام شد عارف غلامی از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا خواهد شد اما با توجه به حضور علی خطیر در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و جدایی رافائل سیلوا حالا به نظر می‌رسد مدافع استقلال با نظر جواد نکونام در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد و در لیگ بیست و سوم نیز لباس این تیم را بر تن خواهد کرد.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

غلامرضا ثابت ایمانی

هافبک ۲۳ ساله پیکان یکی از نفراتی بود که مجتبی حسینی وی را در دو فصل گذشته در ترکیب خودروسازان به کار گرفت و حالا بعد از دو فصل درخشش، مشتریان دست به نقدی پیدا کرده است. اگرچه این هافبک یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد اما سپاهان حاضر شده تا مبلغ رضایت نامه ثابت ایمانی را پرداخت کند تا بازیکنی که محصول آکادمی این باشگاه است را به خانه بازگرداند.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

محمدرضا خالدآبادی

سنگربان تیم ملی امید بعد از درخشش در هوادار حالا مورد توجه دو تیم سرخابی پایتخت قرار گرفته است. از طرفی نیز با توجه به حضور علیرضا حقیقی و آرشا شکوری توسط هوادار جدایی این سنگربان قطعی شده است و خالدآبادی به احتمال فراوان در لیگ بیست و سوم لباس یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس را برتن خواهد کرد.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

اشکان دژاگه

هافبک ۳۶ ساله و سابق تیم ملی ایران اگرچه پا به سن گذاشته اما در هر تیمی که در لیگ برتر حضور داشته، کیفیت خود را به خوبی به رخ همه کشیده است. هافبک سابق وولفسبورگ که با این تیم موفق شد قهرمان بوندسلیگا آلمان شود یکی گزینه های جذاب برای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران خواهد بود که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده و باید منتظر ماند و دید دژاگه چه تصمیمی را در خصوص آینده خود اتخاذ خواهد کرد.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

محمد نادری

بعد از پایان بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خبرهای مبنی بر بازگشت دوباره محمد نادری به لیگ برتر ایران و استقلال به گوش می‌رسید و این مدافع همچنان منتظر این باشگاه است تا در صورت توافق بار دیگر لباس آبی‌پوشان پایتخت را برتن کند و اینبار شاگرد جواد نکونام در این تیم شود.

در انتظار ۱۰ انتقال بزرگ در آستانه شروع لیگ بیست و سوم

محمدرضا حسینی

هافبک با سابقه سپاهانی‌ها در نیم فصل دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر از اصفهان راهی سیرجان شد تا لباس گل‌گهر را بر تن کند و بعد از پایان یافتن قرارداد قرضی خود دوباره راهی اصفهان شد. گفته می‌شود طرفین علاقه‌ای به ادامه همکاری با یکدیگر ندارند و حسین از جمع سپاهانی‌ها جدا خواهد شد و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شود تا شاهد انتقالی جذاب در آستانه شروع لیگ بیست و سوم باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha