کمبود محتوای اسلامی در فضای مجازی میدان را برای دشمن مهیا می‌کند

شهرکرد-ایرنا- فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری با اشاره به سرمایه گذاری دشمن در فضای مجازی و تولید محتوای خاص برای جامعه هدف به ویژه جوانان گفت: نباید اجازه دهیم کمبود محتواهای اسلامی میدان را برای دشمن مهیا کند.

به گزارش ایرنا سردار علی محمد اکبری روز شنبه در آیین رونمایی از مجموعه پوستر عفاف و حجاب با اشاره به اینکه دشمن علیه جوانان جنگ شناختی و ادراکی راه انداخته، اظهارداشت: جنگ هویتی مهمترین عرصه جنگ دشمن با نسل جوان است.

وی تاکید کرد: ترویج بی بندو باری، بی‌حجابی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و مسئولان نظام مهمترین هدف دشمن در تولیدمحتوا در فضای مجازی است.

سردار اکبری افزود: جنگ ترکیبی و هویتی دشمن علیه جامعه و جوانان کشور در حال گسترش است و باید از همه ظرفیت‌ها و فضاها به خصوص فضای مجازی که امروز در بین جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها گسترش یافته ، برای مقابله با این جنگ استفاده کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت بالا و اثرگذاری فضای مجازی در بین جوانان و نوجوانان، تهیه و تامین محتوا برای این فضا بسیار مهم است و این پوسترها یک گام برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در فضای مجازی به شمار می رود.

سردار اکبری افزود: در سال های گذشته دشمنان اسلام و نظام هر زمانی بر موضوع حجاب و عفاف سرمایه‌گذاری می‌کردند با شکست مواجه می‌شدند، اما امروز دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی، فضای مجازی و ترویج فرهنگ بدحجابی به دنبال ضربه زدن به نظام است.

به گزارش ایرنا مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: انجمن هنرهای تجسمی و گرافیک بسیج هنرمندان استان با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیبج جامعه زنان ۱۷ پوستر در حوزه حجاب و عفاف آماده کرده تا این پوسترها در فضای مجازی چاپ و منتشر شود.

محسن کریمی اظهارداشت: برپایی نمایشگاه فیزیکی از رونق رفته و باید همه فعالیت‌ها به سمت فضای مجازی سوق داده شود تا افراد مختلف از این مطالب استفاده کنند.

وی به اجراهای گروه تئاتر در حوزه حجاب و عفاف از سوی جامعه بسیج هنرمندان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ تئاتر در شهرهای مختلف توسط این گروه در سطح استان اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم حکم مسئولیت مسئولان انجمن های استان اعطا شد.

بیش از پنج هزار هنرمند استان در انجمن‌های عکاسی، داستانی، هنرهای تجسمی، شعر، صنایع‌دستی، موسیقی، فیلم، تئاتر، کاریکاتور و خط و خوشنویسی سازماندهی در استان شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha