فیلم| اجتماع بزرگ مردمی پیروان محمد رسول‌ الله (ص) در بابلسر

ساری- ایرنا- اجتماع بزرگ مردمی پیروان محمد رسول الله (ص) با محوریت عفاف و حجاب در پارکینگ سوم ساحلی بابلسر صبح امروز جمعه برگزار شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این اجتماع بزرگ گفت: بررسی پیشینه تاریخی ملت بزرگ ایران نشان از آن دارد که این مردم در حفظ حجاب و عفاف نقطه مشترکی دارند.

روح الله سلگی با بیان اینکه مردم ایران در قبل از اسلام هم حجاب را رعایت می کردند، ‌ اظهار کرد: عفت و نجابت زنان ما به وسعت تاریخ سابقه دارد.

وی افزود: دشمن درصدد است با کشف حجاب بیگانگان را بر ما مسلط کند و با تغییر ذائقه قلب جوانان ما را تسخیر کنند.

فیلم| اجتماع بزرگ مردمی پیروان محمد رسول‌ الله (ص) در بابلسر

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با به کارگیری جنگ های تحمیلی و اقتصادی امروز به واسطه رسانه های معاند به جنگ فرهنگی روی آورده است، تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با هوشمندی چنین توطئه های دشمن را هم خنثی خواهد کرد.

به گفته وی، ‌ انقلاب اسلامی ما مرهون عاشورا و خون پاک شهدا می باشد و این استان برای حفظ حجاب و عفاف و آرمان های بلند انسانی و اسلامی ۱۰ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سلگی اضافه کرد:‌ بدخواهان این کشور ۱۵۰ سال است که استقلال این ملت را نشانه گرفته اند و با به کارگیری روش های مختلف و بنا به مقتضیات زمان، قصد پیروزی در اهداف خود را دارند.

این مقام مسوول تصریح کرد: ملت ما دلداده دین اسلام و آرمان های بلند شهدا است و هیچ توفانی نمی تواند خللی در اراده آنها ایجاد کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha