۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85170810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان غواصان استان‌های لرستان و خوزستان برای یافتن جسد جوان ایلامی

ایلام - ایرنا - مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: برای یافتن جسد جوان غرق شده در رودخانه سیمره، از تیم‌های غریق نجات استان‌های لرستان و خوزستان درخواست کمک شده است.

مجید بیگلریان شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب گذشته(جمعه)و امروز(شنبه) ۱۱ نفر از غواصان استان ایلام حدود ۱۵ کیلومتر از محل وقوع غرق شدن این جوان را جستجو کردند.

وی افزود: اما به علت خستگی و اتمام گاز کپسول اکسیژن و وسعت پهنای آبی منطقه برای ادامه جستجو از تیم های غواصی و نجات غریق استان های لرستان و خوزستان دعوت به همکاری شده است.

بیگلریان ادامه داد: تیم های غواصی و غریق نجات استان لرستان امشب و خوزستان فردا(یکشنبه) وارد استان شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی یاداور شد: با توجه به اینکه برای یافتن جسد این فرد دریچه های آب سد سیمره بسته شده است، اما امکان ادامه این روند میسر نیست و نهایت تا عصر فردا دریچه های آب سد بسته بماند و ناگزیر دریچه های سد باز خواهد شد.

بیگلریان تاکید کرد: این فرد در منطقه شنا ممنوع اقدام به آبتنی کرده بود و با توجه به جریان تند آب و عمق و طول رودخانه و نیز انشعابات فرعی رودخانه، جسد این فرد هنوز یافت نشده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: فردا نیز بخش های دیگر از طول مسیر رودخانه سیمره جستجو خواهد شد.

وی افزود: در جریان جستجوی فرد غرق شده اعضای هیات نجات غریق، غواص پتروشیمی چوار، جمعیت هلال احمر و مردم محلی همکاری داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha