۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور برای تکمیل محور دلیجان - نراق تخصیص یافت

خمین - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلیجان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی برای تکمیل باند دوم محور دلیجان - نراق تخصیص یافت.

مهدی طاهری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: احداث باند دوم محور ۱۱.۲ کیلومتری دلیجان به نراق از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

وی ادامه داد: ۸.۵ کیلومتر از ان مسیر در سال ۱۳۹۵ زیر بار ترافیک رفت و به دلیل کمبود اعتبارات پیشرفت این محور با کندی انجام شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلیجان بیان کرد: پس از سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی و تخصیص اعتبار لازم به این محور، ۲ پیمانکار در بخش‌های زیرسازی و روسازی و تکمیل روکش ۸.۵ کیلومتر مشغول به کار هستند.

طاهری اظهار کرد: پیش بینی می‌شود تاپایان شهریور امسال این محور به طور کامل زیربار ترافیک رود.

وی افزود: عملیات زیرسازی، اصلاح و تعریض محور دلیجان به نراق در محدوده ورودی شهر دلیجان، توسط راه و شهرسازی از محل اعتبارات استانی در حال اجرا است.

طاهری گفت: جابجایی تاسیسات برقی و اصلاح شبکه و آزاد سازی حریم راه جهت تعریض راه و اصلاح نقطه حادثه خیز در ورودی شهر دلیجان در این محور با همکاری اداره برق و تامین اعتبار از محل تملک دارایی فرمانداری شهرستان انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دلیجان ادامه داد: گمانه زنی و بررسی وضیعت لوله‌های عبوری گاز اصلی کشوری در تقاطع ورودی شهر دلیجان در محور دلیجان به نراق با حضور کارشناسان راه وشهرسازی وخطوط لوله انتقال گاز منطقه ۲ اصفهان برای اجرای تاسیسات حفاظتی و ابنیه فنی بر روی لوله انجام شده است.

دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha