خدمات پزشکی رایگان در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون ارائه شد

اهواز - ایرنا - گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) با سرپرستی دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با دعوت شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی این واحد صنعتی، در منطقه قلعه چنعان خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) در این منطقه خدمات رایگانی از جمله ویزیت متخصص جراحی اعصاب، نورولوژی، ارتوپدی، جراح عمومی‌، متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان و پزشک عمومی به اهالی ارائه کرد.

با همکاری پزشکان متخصص و فوق تخصص این گروه جهادی در منطقه قلعه چنعان به حدود ۵۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

توجه فولاد اکسین خوزستان به انجام مسئولیت های اجتماعی

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ها به ویژه در مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: این مجموعه صنعتی همواره خود را موظف و مکلف به اقدام در حوزه مسئولیت های اجتماعی می داند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: فولاد اکسین خوزستان در انجام مسئولیت های خود مبتکرانه و مشتاقانه عمل می کند.

براساس این گزارش دکتر رضا جباری به عنوان یکی از بهترین جراحان مغز و اعصاب کشور، رتبه برتر بورد تخصصی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که با مهارت در جراحی های آندوسکوپیک مغزی، هیپوفیز، جراحی قاعده جمجمه(skull base)، و جراحی ستون فقرات به خدمات تشخیصی و درمانی می پردازد. وی متولد سال ۱۳۶۱ در مسجدسلیمان است و در تمام سال‌های خدمت خود به جراحی رایگان بیماران کم درآمد و ناتوان در سراسر کشور اقدام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha