معاون استاندار تهران: ۳۰ هزار فرصت شغلی امسال در سامانه رصد ثبت شد

شهرری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کار گروه استغال و سرمایه  گذاری استان با اشاره به گزارش ثبت اشتغال در سامانه رصد، میزان تعهد استان در سال‌جاری را ۱۵۰ هزار و ۴۸۷ شغل اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود ۳۰ هزار فرصت شغلی در سامانه ثبت شده‌است.

به گزارش ایرنا از خبر روز دوشنبه استانداری تهران؛ محمد علی‌مهری با بیان ضرورت آموزش مسئولان ذی‌ربط در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: رفع مشکل ضمانت نامه بانکی برای اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی ضروری است که این مهم به زودی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: فرمانداری‌های استان با توجه به توسعه مشاغل خانگی همچنین رفع مشکلات واحدها و صنوف فاقد مجوز می توانند اجرای تعهد شهرستان در این بخش را تسریع کنند.

این مسئول با تاکید بر لزوم تسریع در رسیدگی به طرح های ارسالی همچنین ارسال طرح به بانک‌ها اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۹ هزار و ۲۹۰ طرح به بانک‌های استان جهت رسیدگی و پرداخت تسهیلات ارسال شده است.

علی مهری نسبت مبلغ طرح های ارسالی به اعتبار دستگاه‌های اجرایی را ۶۸ درصد اعلام کرد و افزود: نسبت مبلغ پرداخت شده به اعتبار دستگاه‌های اجرایی ۱۹ درصد است که بانک‌های عامل باید سرعت در رسیدگی به این طرح ها را با برگزاری نشست‌های رو در رو بهبود ببخشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha