تبدیل وضعیت ۶۰ هزار ایثارگر سراسر کشور در حال بررسی است

مشهد- ایرنا- مدیرکل حوزه مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران از خدمات ویژه و خاصی بود که در دولت سیزدهم انجام شد و تبدیل وضعیت شغلی دست‌کم۶۰ هزار ایثارگر و اعضای خانواده شهدا در سراسر کشور در حال بررسی است.

رضا رحیمی نسب در حاشیه برپایی میزخدمت مشاوران وزرا در امور ایثارگران در دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیک به ۱۴۰ هزار ایثارگر و اعضای وابستگان شهدا از نظر شغلی تبدیل وضعیت شده و به شکل رسمی به استخدام دستگاه های اجرایی در آمده اند.

وی ادامه داد: وزارت نیرو و وزارت نفت ایثارگران زیادی را به کار گیری کرده اند لذا شمار زیادی از ایثارگران در این وزارتخانه از نظر شغلی در حال تبدیل وضعیت شدن هستند.

براساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ۴۰ مشاور وزیر در امور ایثارگران از نخستین ساعات اداری دیروز یکشنبه با حضور در ادارات کل و دستگاههای اجرایی این استان در مشهد، پاسخگوی پرسش‌ها و مطالبات ایثارگران شده اند و امروز این میز خدمت در دستگاه های اجرایی استان پایان می یابد.

مطابق اعلام دبیرخانه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در هر دوره سفرهای استانی متمرکز، مشاوران وزرا پاسخگوی حدود سه هزار ایثارگر هستند و به مشکلات این تعداد رسیدگی می کنند.

مردم خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه صیانت از تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.

جمعیت زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ۳۸۰ هزار نفر است و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرزند شاهد و ایثارگر در این استان جویای شغل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha