۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85172379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل مدارس خیر ساز  در اصفهان نیازمند تحقق سهم دولت است

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان گفت: تکمیل و تحویل طرح‌های مدرسه سازی خیران در استان همچنان در انتظار محقق شدن تعهد سهم دولت است.

فریدالدین عبدیزدان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمان حاضر ۳۸۰ باب مدرسه در استان اصفهان در حال ساخت است که به‌دلیل تامین نشدن سهم دولت، هنوز تکمیل نشده است.

وی اظهار داشت: خیران استان اصفهان همیشه مدرسه سازی در کشور پیشتاز بوده اند و تمایل دارند تا هر چه سریع‌تر تعهدات خیرانه خود را محقق کنند.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان افزود: این مجمع در طول فعالیت ۲۴ ساله خود بالغ بر هشت هزار کلاس درس در قالب یک هزار و ۶۰۰ مدرسه تحویل آموزش و پرورش داده است.

به گفته وی در صورت محقق شدن تعهدات تا مهر سالجاری ۴۰ مدرسه با ۲۴۰ کلاس درس که با مشارکت خیران در تامین ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه آن در حال تکمیل است به آموزش و پرورش استان تحویل داده می شود.
عبد یزدان با اشاره به رشد ۲و نیم برابری مشارکت خیران در امر مقدس مدرسه سازی در استان اصفهان در مدت یک سال گذشته، گفت: خیران علاوه بر ساخت مدارس در زمینه احداث و تجهیز فضاهای آموزشی نیز فعال هستند.

وی یادآور شد: بطور میانگین هر ساله ۳۳۳ کلاس درس توسط خیران استان احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در سال ۱۳۷۸ به منظور جذب هر چه بیشتر خیرین و ساماندهی کمک‌های مردم در حوزه مدرسه‌سازی تشکیل شد، این مجمع با یکهزار و ۵۰۰ عضو در ۱۶ شهرستان استان اصفهان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha