هیات‌های مذهبی کانون عرصه جهاد تبیین هستند

بجنورد- ایرنا- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیات‌های مذهبی کانون عرصه جهاد تبیین و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عزت زمانی روز دوشنبه در رزمایش راهبران تبیین در بجنورد اظهار کرد: هیات های مذهبی همواره در برابر تهاجمات دشمن ایستاده ‌و پرچم حق و نظام اسلامی را برافراشته نگه داشته اند.

وی افزود: این قشر مذهبی عظیم نه تنها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بلکه در تمامی فتنه ها با اقتدار در برابر دشمن ایستادند و برای اقامه حق از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هیات های مذهبی در جنگ تبلیغی و تبیینی پیشقدم هستند، بیان کرد: امروزه در یک تقابل تمدنی قرار داریم و اگرچه دشمن زخم هایی نیز وارد کرده است ولی به برکت باورهای دینی مردم، هیچگاه ارزش های معنوی در جامعه کمرنگ نشده است.

وی تصریح کرد: امروز جنگ و نقطه درگیری همان روش مبارزه سیدالشهدا(ع) با ظالمان است و ما نیز باید برای اقامه حق در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام زمانی با تاکید بر بهره گیری از نقش هیات ها در تمامی مسایل جامعه، گفت: اگر می خواهیم در مورد خانواده و جایگاه آن صحبت کنیم باید از ظرفیت هیات های مذهبی بهره بگیریم زیرا که همه مردم دوستدار اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) هستند.

وی افزود: باور به امام حسین(ع) و آموزه های دینی تمامی توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: با بیان محبت آمیز و روش های تبلیغی نوین می توان حرف حق را برای نوجوانان بیان کرد و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشت.

وی با اشاره به نقش بانوان در تبلیغات اسلامی، گفت: نظام ساختاری برای بانوان در تبلیغات اسلامی کشور فراهم شده و از توانمندی این قشر برای تبیین ارزش های دینی استفاده خواهد شد.

رزمایش راهبران تبیین با حضور جوانان ولایی و بسیجی و مسوولان خراسان شمالی در امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha