۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85172552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی در بروجرد برپا شد

بروجرد - ایرنا - همزمان با سومین روز از هفته بهزیستی نمایشگاهی به مدت ۲ روز در راستای ارائه صنایع دستی تولید شده توسط افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی بروجرد برپا شد.

به گزارش ایرنا، رییس بهزیستی بروجرد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل توانمندی‌های هنری، صنایع دستی، تجسمی و هنرهای دستی افراد دارای معلولیت است که در راستای شناسایی توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی دایر شد.

کرم رضا پیردایه بیان کرد: بهزیستی در حوزه های مختلف توانبخشی، مشارکت های مردمی، پیشگیری و واحد امور اجتماعی به افراد تحت پوشش خدمات رسانی می‌کند و به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاهی از صنایع دستی و کارهای انجام شده توسط افراد دارای معلولیت برپا شده تا علاوه بر فرصتی برای نمایش دست ساخته‌های آنها زمینه‌ای برای فروش این محصولات فراهم شود.

وی افزود: هدف نهایی از برنامه‌های مختلف توانمندسازی جامعه هدف این نهاد حمایتی است.

در بروجرد بنا بر گفته رییس بهزیستی این شهرستان، بیش از هفت هزار پرونده معلولیت اعم از معلولیت‌های شنوایی، بینایی، اعصاب و روان، ذهنی، ضایعه نخاعی و چند معلولیتی به ثبت رسیده است.

پیرایه اضافه کرد: از این تعداد پرونده معلولیت حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مورد روستایی و پنج هزار و ۶۰۰ پرونده شهری است که هر کدام به تناسبت نوع و شدت معلولیتی که دارند از خدمات حمایتی و توانبخشی بهزیستی برخودار هستند.
وی یادآور شد: در مجموع بهزیستی در حوزه‌های توانبخشی، امور اجتماعی، پیشگیری و حوزه مشارکت‌های مردمی به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی افراد دارای معلولیت با همکاری بهزیستی و مراکز مثبت برپا شده است و به مدت ۲ روز پذیرای بازدید علاقمندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha