حق بیمه یک هزار و ۲۰۰ مددجوی زنجانی پرداخت شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت حق بیمه یک هزار و ۲۰۰ مددجوی زنجانی خبر داد و گفت: هدف از این کار کمک به توانمندسازی مددجویان است.

روح‌اله صالحی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مشمولین استفاده کننده از این تسهیلات شامل زنان سرپرست خانوار و سایر مجریان طرح‌های اشتغال هستند.

وی با بیان اینکه برای بیمه این تعداد مددجو یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سه ماهه نخست امسال هزینه شده است، اضافه کرد: واریز حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال، سرمایه گذاری برای آینده این خانواده ها است و تلاش می کنیم با تقویت این خدمات، فرآیند خدمت رسانی به مددجویان تا رسیدن آنها به توانمندی استمرار یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: این افراد بعد از بازنشستگی از حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند زیرا حقوق‌بگیر تامین اجتماعی شده‌اند.

وی در ادامه به برنامه‌های کمیته امداد در ماه محرم اشاره کرد و گفت: از مهمترین برنامه‌های اجرایی در این ایام، حامی یابی برای ایتام است.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار حامی با این نهاد همکاری دارند، اضافه کرد: قطعا افزایش تعداد حامیان موجب بهبود زندگی ایتام تحت حمایت و فرزندان محسنین خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: درگاه‌های اینترنتی و کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است تا کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیات‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha