بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان از کارگاه بزرگ تولید پوشاک شهرستان کهگیلویه

یاسوج- ایرنا-  «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز (دوشنبه ) همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان کهکیلویه و بویراحمد، از کارگاه بزرگ تولیدی پوشاک طولیان در کهگیلویه دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، در این کارگاه ۱۸ چرخ خیاطی ، لباس مورد نیاز بیمارستان‌های دهدشت ، اهواز ، اصفهان و پتروشیمی دهدشت دوخته می شود.

تعدادی از زنان سرپرست خانوار و بانوان بیکار روستای طولیان در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

انسیه خزعلی در این دیدار مشکلات زنان سرپرست خانوار شاغل در این کارگاه تولیدی را مورد بررسی قرار داد و بر ضرورت تامین بازارچه فروش این محصولات تاکید شد.

۱۲ میلیارد ریال از محل منابع اشتغال روستایی استان به این تعاونی تولید پوشاک تسهیلات پرداخت شده است.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد صبح روز دوشنبه وارد یاسوج شدند.

همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha