۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85173003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم بردهای تدارکاتی پرسپولیس؛ پیکان قربانی سوم قرمزها

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر پیکان به برتری رسید.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، پرسپولیس در سومین دیدار دوستانه خود پیش از شروع فصل جدید از ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان رفت.

در این بازی که به میزبانی پیکان برگزار شد، پرسپولیس در نیمه نخست در دقایق ابتدایی خیلی زود به گل رسید. پاس عمقی شهاب زاهدی در دقیقه ۶ را مدافع پیکان دفع کرد که همین توپ مستقیما درون دروازه قرار گرفت.

در ادامه این نیمه پرسپولیس روی حرکات صادقی، عمری و زاهدی موقعیت‌های خوبی به دست آورد که شوت‌های این بازیکنان راهی به دروازه پیدا نکرد و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

تداوم بردهای تدارکاتی پرسپولیس؛ پیکان قربانی سوم قرمزها

در دقیقه ۶۲، شروع مجدد خوب علیرضا بیرانوند، پشت مدافعان پیکان به ترابی رسید و او با یک پاس خوب خدادادی را صاحب توپ کرد. مهاجم جوان پرسپولیس در موقعیت تک به تک گل دوم بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۱، توپ روی ضدحمله پرسپولیس با پاس عبدی به ترابی رسید که شوت این بازیکن به تیر دروازه خورد. بازی در نهایت با همان ۲ گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

تداوم بردهای تدارکاتی پرسپولیس؛ پیکان قربانی سوم قرمزها

پرسپولیس پیش از این بازی، توانسته بود نساجی و استقلال خوزستان را در بازی‌های تدارکاتی شکست دهد و شاگردان رسول خطیبی سومین قربانی شاگردان یحیی گل‌محمدی در مسابقات تدارکاتی پیش از شروع فصل جدید بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha