۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85173061
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تظاهرات ساکنان نوار غزه در اعتراض به بازداشت‌های سیاسی

تهران-ایرنا-ساکنان نوار غزه دوشنبه شب در اعتراض بازداشت‌های سیاسی تظاهرات و این اقدام را بشدت محکوم کردند.

به گزارش ایرنا از شبکه خبری "الجزیره"، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که ساکنان مناطق مختلف نوار غزه به دعوت گردان جنین در محکومیت بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری و تجاوزات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان علیه گروه‌های مقاومت دست به تظاهرات زدند.

در همین راستا، «جمال حویل» از رهبران جنبش فتح در این باره گفت: از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم که فوری بازداشت شدگان سیاسی را آزاد کند.

هفته پیش نیز هشت گروه فلسطینی در بیانیه مشترکی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تا بازداشت سیاسی فلسطینیان در کرانه باختری را متوقف کند.

گروه‌های فلسطینی با اشاره به اینکه این بازداشت‌های سیاسی پیآمدهای خطرناکی برای اتحاد ملی دارد، از تشکیلات خودگردان خواستند تا اجرای این سیاست را متوقف کند.

جنبش حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، جنبش ابتکار ملی فلسطین و حزب الشعب فلسطین از جمله گروه‌هایی هستند که این بیانیه مشترک را صادر کرده‌اند.

نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین ۲۰ تیرماه با یورش به منزل «حمزه دراغمه» اسیر آزاده تحت تعقیب رژیم صهیونیستی در طوباس، «محمد رسول» برادر او را بازداشت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha