دختر مهابادی مدال طلای وزنه‌برداری را بر گردن آویخت
عکس تزئینی است

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:  «شراره احمدنژاد» وزنه بردار نوجوان اهل این شهرستان سه مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

کیوان خوشبخت روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت‌های اوزان ۴۹ و ۴۵ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان دختران ایران در اردبیل برگزار و شراره احمدنژاد از مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان غربی توانست مقام نخست دسته ۴۹ کیلوگرم را کسب کند.

وی ادامه داد: احمدنژاد در این مسابقات در حرکت یکضرب وزنه ۵۳ کیلوگرمی را بالای سر برد که سه کیلوگرم از رقیب همدانی خود بیشتر بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: در حرکت ۲ ضرب نیز او وزنه ۶۵ کیلوگرمی را بالای سر برد که در این بخش نیز هفت کیلوگرم از رقیب اصلی خود پیشی گرفت.

خوشبخت یادآور شد: در نهایت دختر نوجوان مهابادی با مهار وزنه ۱۱۸ کیلوگرمی در مجموع حرکات یک ضرب و ۲ ضرب نیز مدال طلا بگیرد تا هر سه مدال طلای وزن ۴۹ کیرگرم را از آن خود کند.

وی تاکید کرد: در همین رقابت‌ها و در بخش جوانان مردان نیز، در وزن ۶۱ کیلوگرم «شایان احمدنژاد» دیگر وزنه بردار مهابادی موفق شده بود در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۱۸ کیلوگرم، در حرکت ۲ ضرب با مهار ۱۴۳ کیلوگرم و مجموع ۲۶۰ کیلوگرم سه مدال طلا کسب کند.

به گزارش ایرنا، مهاباد از قطب‌های وزنه برداری آذربایجان غربی محسوب شده و و در رده‌های مختلف سنی دارای نمایندگانی در اردوی تیم ملی است.

این شهرستان دارای ۱۰ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha