قهرمانان وزنه‌برداری در مهاباد مورد تجلیل قرار گرفتند

مهاباد - ایرنا - «شایان احمدنژاد»، «شراره احمدنژاد» و «محمدچاپاش» ورزشکاران با استعداد مهابادی پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات وزنه برداری کشور از سوی مسوولان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز یکشنبه در حاشیه آیین تجلیل از وزنه‌برداران قهرمان گفت: «شایان احمدنژاد» وزنه بردار جوان اهل این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور توانست رکورد مجموع جوانان کشور را ۱۱ کیلوگرم ارتقا دهد.

کیوان خوشبخت افزود: در بخش جوانان و در وزن ۶۱ کیلوگرم «شایان احمدنژاد» موفق شد در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۱۸ کیلوگرم، در حرکت ۲ ضرب با مهار ۱۴۳ کیلوگرم و مجموع ۲۶۰ کیلوگرم سه مدال طلا کسب کند.

وی اضافه کرد: احمدنژاد در این رقابت‌ها توانست در حرکت یکضرب پنج کیلوگرم، در حرکت ۲ ضرب ۶ کیلوگرم و در مجموع ۱۱ کیلوگرم رکورد کشوری را ارتقا دهد.

قهرمانان وزنه‌برداری در مهاباد مورد تجلیل قرار گرفتند

خوشبخت یادآور شد: همچنین «محمد چاپاش» دیگر وزنه بردار مهابادی در همین رقابت ها و در دسته ۵۵ کیلوگرم با مهار وزنه‌های ۹۰ کیلوگرم در یکضرب، ۱۱۱ کیلوگرم در ۲ ضرب و ۲۶۰ کیلوگرم در مجموع به تریب مدال نقره و ۲ طلا را کسب کرده بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار کرد: همچنین «شراره احمدنژاد» دیگر وزنه بردار نوجوان اهل این شهرستان با مهار مجموع ۱۱۸ کیلوگرم سه مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور در بخش بانوان را کسب کرده بود.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین گفت: حمایت همه جانبه از ورزشکاران مدال آور در عرصه های ورزشی بین المللی از اهم وظایف مسوولان است و برای زمینه سازی جهت رشد و توسعه ورزش منطقه و حل مشکلات مالی و اعتباری بخش ورزش با تمام توان خود تلاش خواهیم کرد.

حسن عباسی اظهار امیدواری کرد تا موفقیت ورزشکاران مهابادی در عرصه های مختلف بیش از پیش باشد و ورزشکاران این شهرستان بتوانند عناوین و افتخارات ورزشی بیشتری را برای کشور کسب کنند.

به گزارش ایرنا، مهاباد از قطب‌های وزنه برداری آذربایجان غربی محسوب شده و در رده‌های مختلف سنی دارای نمایندگانی در اردوی تیم ملی است.

این شهرستان دارای ۱۰ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha