۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85173323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آبرسانی سیار به برخی روستاهای شهرستان باوی خوزستان در حال انجام است

اهواز - ایرنا - شرکت فولاد اکسین خوزستان با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و سپاه ناحیه شهرستان باوی با تامین و اعزام چندین تانکر آب شرب اقدام به آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی باوی کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان؛ این اقدام به دلیل کمبود آب شرب در برخی روستاهای شهرستان باوی، و در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد اکسین انجام شد.

بنابراین گزارش اعزام تانکر آب شرب اقدام و آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب شهرستان باوی تا تامین مستمر و پایدار آب شرب این مناطق ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تهیه و توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، تولید و ارسال ورق‌های فولادی برای ساخت پل روستای عنافچه، برگزاری چندین محفل انس با قرآن در مناطق کم برخوردار، مشارکت در برگزاری جشن یک کیلومتری عید سعید غدیر خم، استقرار گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) برای ارایه خدمات پزشکی رایگان در منطقه عنافچه و ... از جمله اقداماتی است که شرکت فولاد اکسین خوزستان در انجام مسئوولیت های اجتماعی خود از ابتدای امسال تاکنون انجام داده است.

با وجود تلاش صورت گرفته برای برطرف کردن مشکلات مناطق تنش آبی در خوزستان همچنان برخی مناطق این استان از کمبود آب رنج می‌برند.

کوی ملاشیه در مناطق حاشیه‌ای اهواز با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر، و برخی روستاهای غیزانیه این کلانشهر در یک ماه گذشته شاهد قطعی و افت فشار آب بود که با اقدامات اولیه، بخشی از مشکل برطرف شده و عملیات آبرسانی پایدار و تقویت شبکه آبرسانی همچنان ادامه دارد.

شهرستان باوی در شمال اهواز واقع است. گفته می‌شود اهالی هشت روستای این شهرستان در چند روز گذشته دچار قطعی و افت فشار آب روبه رو بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha