یک شرکت متخلف در طرقبه- شاندیز به پرداخت ۲۵۹ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت:یک شرکت تولید کننده آب معدنی در شهرک صنعتی بینالود به دلیل گرانفروشی به پرداخت ۲۵۹ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سید مرتضی مدنی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با مشاهده تخلف گرانفروشی از این شرکت در بطری‌های ۵۰۰ میلی لیتر و هزار و ۵۰۰ میلی لیتر آب‌معدنی، پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اضافه کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه و شاندیز به پرونده این گرانفروشی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: این شعبه پس از بررسی و با توجه به گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ارائه ندادن مدارک قانونی پیرامون افزایش قیمت، اتهام انتسابی را محرز اعلام کرد.

مدنی افزود: طبق رای قاضی تعزیرات، علاوه بر جریمه نقدی به مبلغ ۲۵۸ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال،پروانه شرکت مهر "تخلف اول" خورد که وجود این مهر در پرونده در رسیدگی به تخلفات بعدی موثر است.

شهرک صنعتی بینالود ۱۱۰ هزار هکتار وسعت دارد که ۷۰ هکتار از آن کاربرد صنعتی دارد، این شهرک در ۵۰ کیلومتری جاده مشهد – نیشابور واقع شده است و صنایع بزرگی مانند ایران خودرو خراسان در آن قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha