۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85173861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85173861
همایش طلایه‌داران تبلیغ در سنندج برگزار شد

سنندج-ایرنا- همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه محرم‌الحرام وبا حضور مبلغین استان کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در کردستان در این همایش با اشاره به اینکه دستگاه امام حسین‌(ع) با هیچ چیز عوض نمی‌شود، اظهار کرد: باید نگاه مخلصانه به اهل بیت(ع) داشته باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با تاکید بر لزوم مطالعه مبلغین در خصوص امام حسین(ع) افزود: مبلغین باید نام‌ها، مضامین، خطبه‌ها و روایات در مورد اباعبدالله الحسین(ع) را مطالعه کنند.

وی تاکید کرد: محتوا، کیفیت محتوا و مطالعه باید مدنظر مبلغین باشد و مخاطبین چه در سطح شهر و چه در روستاها نباید دست کم گرفته شوند.

دشمن بدنبال تسخیر فکر عموم جامعه است

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این همایش اظهار کرد: امروز دشمنان بدنبال تسخیر فکر عموم جامعه و مدیریت آن است که باید هوشیار بود.

حجت‌الاسلام محمد جنتی با تاکید بر مردمی شدن تبلیغ اعلام کرد: بازوی مردمی و بازوی رسانه‌ای برای ایفای نقش در جامعه موثر است و مبلغین باید از این ۲ بازو بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن، متزلزل کردن مردم که عامل اصلی حفظ نظام هستند را نشانه رفته است، اعلام کرد: دشمن با فشار اقتصادی و لجن پراکنی برای اجرای توطئه خود تلاش می‌کند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی، تقویت همبستگی اجتماعی را نیازمند استفاده از ظرفیت هیئات و مساجد دانست و گفت: همبستگی، وحدت و پیوستگی اجتماعی راه حل رفع مشکلات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha