بخش بهداشت رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو دست به اعتصاب می‌زند

تهران-ایرنا- همزمان با ادامه تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی و کشیده شدن آن به مقابل ساختمان سفارت آمریکا، منابع خبری از اعتصاب بخش بهداشت این رژیم در فردا (چهارشنبه) و در اعتراض به لایحه جنجالی «تغییرات قضایی» خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که فردا بخش بهداشت در سرزمین‌های اشغالی دست به اعتصاب خواهد زد.

این رسانه‌ها همچنین فاش کردند که رئیس کمیسیون بهداشت کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با هدف جلوگیری از این اعتصاب، پزشکان را تهدید کرده که در صورت انجام چنین اقدامی مجازات‌هایی در انتظار اعتصاب‌کنندگان خواهد بود.

از سوی دیگر، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» در اعتراض به تصویب بند ابتدایی لایحه تغییرات قضایی گفت: از هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش می خواهم که در صورت تصویب بند مذکور در شور دوم و سوم کنست، از سمتش کناره‌گیری کند.

وی افزود: هالوی ملزم به احساس مسوولیت در این زمینه و کناره گیری از سمتش است و گزینه دیگری ندارد.

در همین راستا منابع خبری عبری از کشیده شدن تظاهرات امروز به داخل ایستگاه های قطار در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

شبکه صهیونیستی کان در این باره گزارش داد که حرکت قطارها در داخل فلسطین اشغالی به طور کامل متوقف شده است.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز اعلام کرد که ده‌ها معترض علیه لایحه تغییرات قضایی در حال تظاهرات در مقابل ساختمان سفارت آمریکا در تل‌آویو هستند.

معترضان امروز (سه شنبه) حرکت اعتراضی گسترده و سراسری خود را «روز مقابله» نامگذاری کرده اند و انتظار می رود که هرچه از طول روز بگذرد بر شدت و گستردگی اعتراضات افزوده شود.

معترضان به لایحه تغییرات قضایی در چارچوب اعتراضات سراسری به ساختمان بورس این رژیم در شهر تل آویو یورش بردند.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی گروهی از معترضان صهیونیست را در داخل ساختمان بورس این رژیم نشان می دهد.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضایی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضایی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha